Pagina's

donderdag 21 december 2017

Warme rode kerstgroeten.

Ik heb nog twee rode 10x10 kerstkaartjes gemaakt met de MFT workshopkaart van Angela als inspiratie bron in mij achterhoofd, maar nu met de Stiched Tag-Corner Square Stax .
De zwarte sneeuwsterren heb ik gestempeld met een oudere versie van MFT.
Verder heb ik de volgende stansen en stempels gebruikt:
Polar Pals Stamps (Deze heb ik ingekleurd met Copic Markers)
Alle kerstkaarten zijn nu de deur uit. 
Het wordt weer tijd om aan een nieuwe stapel te beginnen, want dit jaar was ik er veel te laat mee.
Groetjes Marja

2 opmerkingen:

Trudie's creaties zei

Deze zijn zooooo leuk ...jij inspireert mij weer!
Fijne kerstdagen!
Veel liefs

Marjan zei

Ze zijn erg leuk met de heerlijk loungende kerst zeeleeuwtjes! Fijne feestdagen en een heel mooi nieuw jaar alvast!