Pagina's

maandag 10 juli 2017

Zeemeerminnen

Met mijn Blueprints 31 heb ik deze twee Zeemeerminnen schudkaarten gemaakt. Ik ben echt heel blij met de Blueprints. Er zitten zoveel leuke accenten bij die je op allerlei manieren kan gebruiken. De bovenste schudkaart is bij de jarige aangekomen. Nu kun ik hem dus laten zien.
Ik heb een aardige verzameling maritiem papier. Het was dus geen probleem om twee verschillende kaarten te maken met de zeemeerminnen van MFT die ik al ingekleurd had. 
De kleine sterretjes komen uit Tag Builder Blueprints 6. Ook weer zo'n handige set die je op allerlei manieren kan gebruiken. De meeuwen zijn van Cottage Cutz en de schelpjes van Taylored Expressions. Ze passen heel leuk bij dit thema. Het schudmateriaal komt ook bij Marlous uit de winkel. 
Nu weer even wat dagen met wat minder weer. Zo kan het huis weer even afkoelen.
Groetjes Marja.

Geen opmerkingen: