Pagina's

woensdag 5 juli 2017

Keep Calm and Make Cards

Ook deze kaart heb ik gemaakt met de Build a Flower - Magnolia van  Altenew samen met een Studio Light papiertje uit blokje 46. De bloem heb ik met de Misti gestempeld op aquarelpapier. Ik heb gestempeld met Distress inkt. Met Inktense potloden heb ik nog wat meer kleur aangebracht.
De hoek heb ik gestanst met Thinlits 660220 van Tim Holtz. Het vlindertje, de gestikte randstans en de banner zijn van MFT. De tekst Crafty Friend is ook van Altenew. Ik vind deze teksten echt super leuk. KEEP CALM and MAKE CARDS heb ik binnenin gestempeld. Door foam tussen de eerste en tweede laag aan te brengen, heb ik er een schudkaart van kunnen maken.
Crafty Friends Clear Stamps
De kaart is natuurlijk naar een knutselvriendin gegaan. Daar zijn deze teksten echt super leuk voor. Zij heeft de kaart inmiddels ontvangen. dus nu kan ik hem laten zien.
Groetjes Marja

Geen opmerkingen: