Pagina's

zondag 9 juli 2017

A-maze-ing

Vandaag heb ik lekker zitten knutselen met het heerlijke Denim & Friends design papier van Maja. Ik heb er een stoer kaartje van gemaakt. 
Wat kun je met al het MFT materiaal toch lekker combineren.
De sterretjes komen uit de Circle Shaker Window & Frame set.
Ik heb hem gestempeld met Versafine Clair Inkt - Twilight 
Dit is het zilverkleurige balletje onderin de maze of doolhof. De doorzichtige balletjes heb ik zelf verzameld. Ze zitten onder het kartonnetje in de dop van mijn potje met maagzuurremmers :). Zoals je ziet heb ik er al aardig wat gespaard. Een knappe jarige die alle balletjes in het midden krijgt hihi.
Het hondje komt uit de BB Our Story. Ik heb hem uitgestanst met de erbij horende Die Namics BB Our Story en gekleurd met mijn Faber Castell potloden.
De zomervakantie is nu toch echt begonnen. Ik ben door allerlei medische zaken veel in de buurt van mijn knutselspullen. Met het mooie weer is dat niet echt vervelend en zo wordt mijn kaarten voorraad ook weer aangevuld.
Groetjes Marja

1 opmerking:

Marjan zei

Gaaf! En dat je dan die balletjes ook hebt kunnen verzamelen (al is dat dan omdat je medicijnen moet slikken) ... ze komen wel weer heel goed van pas!