Pagina's

zondag 30 april 2017

Goedemorgen bijtjes en clubs

Na een lange tijd (door veel pijn en vermoeidheidsklachten) niet actief geweest te zijn op clubs was ik bij al mijn clubsjes verwijderd:(. Nu ik aan het revalideren ben van mijn knieoperatie heb ik me bij 2 oude vertrouwde en één nieuw clubje weer aangemeld. 
Als eerste een kaartje gemaakt voor Grazy Meiden.Aan de hand van de April schets op de club bij Crazy Meiden heb ik deze kaart gemaakt. Het is leuk om te zien dat er weer veel meer actie is op de club.
Papier-Doodlebug-Spring Things 
Die Namics:
Paper Smooches-Foliage (bij Marlous in de uitverkoop gevonden)
Het stempeltje is een Penny Blackje-Bees & Bunny en ingekleurd met Faber-Castells Polychromos.
Als laatste wilde ik met mijn nieuwe Derwent Line Painter 11 en 12 wat stipjes toevoegen. Op 3 plekken lukte dat goed, totdat nr 12 begon te lekken grrrrr. Vlekje weggewerkt met een bijtje. Nog maar even oefen met deze Line Painters.
 Geweldige kleurtjes natuurlijk.
Mijn mini bowdabra strikkenmaker weer eens gebruikt om de strik te maken.
Groetjes Marja

Geen opmerkingen: