Pagina's

donderdag 8 oktober 2015

Alcohol inkt and Glossy paper

Deze techniek heb ik op de demodag van Doeading bij Diny nog een keer van dichtbij bekeken. Hieronder heb ik stempels van Art Journey- Nature Flowers gebruikt.
Ik heb mijn Copic markers wel gebruikt voor het inkleuren van de rozen en de vlinders hieronder. Voor het stempelen van het blokpatroon met de darkroom stempels heb ik alcohol inkt gebruikt. Ik heb hier aardig wat kleuren van en het gaat er perfect mee. Zo hoef ik mijn Copic markers hier niet voor te gebruiken.
Deze blokstempels zijn er nu ook van Katzelkraft. Bij Marlous heb ik natuurlijk een flesje alcohol spray aangeschaft om de inkt te verdunnen en weer vloeibaar te maken als de alcohol vervlogen is. Niet te veel opsnuiven hoor, daat wordt je duizelig van. Met een witte Sharpie heb ik nog wat accenten aangebracht. Ik heb de 10 x10 kaartjes van Docrafts gebruikt. Een heel mooi maatje hiervoor.  Dit is echt heel verslavend om te doen.
Ik ga nog wel even door.
Groetjes Marja

2 opmerkingen:

anita01 zei

Zij weer leuk Marja, en lekker de flesjes weer in gebruik...ik nevel mijn eigen flesje en gaat ook maar pas op, goed ventileren okee :)

Ze zijn prachtig, ga jij maar lekker door...

Warme groetjes,
Aniet xxx

Marjan zei

Heel erg mooi is deze serie kaartjes, vooral van die twee bovenste ben ik erg gecharmeerd!