Pagina's

dinsdag 27 januari 2015

Doeakit een groot succes.

Op de cropdag met Angela bij Doeading waren we super bofkonten. We konden alvast werken met het ontzettend gave paperpad van Studio Light. Dit blokje zit ook in de Doeakit van januari. Helaas is deze Doeakit nu al uitverkocht. 
Angela had alvast  hele leuke 10x10 voorbeeldjes gemaakt. De eerste twee heb ik gemaakt aan de hand van de voorbeelden van Angela. Dit strikje van Frantic Stampers is zo leuk. Hij staat gelukkig weer bij Marlous op de bestellijst.
Angela had alle stansjes bij zich en zo konden we lekker aan het werk. Natuurlijk ondertussen ook even gezellig bijkletsen met iedereen. Het was voor mij de eerste cropdag en ik vond het een groot succes. We zijn weer heerlijk verwend met koffie, thee, lekkers en en heerlijke lunch.
Dit kaartje heb ik thuis gemaakt. De hartjes stans is van Impression Obsession. Wel even een gepriegel om de hartjes op hun plek te krijgen, maar het effect is wel zo leuk. Dit kleine Fuzzy Moon stempeltje past er prima bij. Ik heb het afdrukje ingekleurd  met mijn Faber Castell potloden.
De roosjes zijn de kleine rolroosjes van MFT.
De letters stansjes Love en Hello zijn van Paper Smooches.
Groetjes Marja


6 opmerkingen:

Anneke zei

Wauw wat een prachtig kaartje Marja!
Groetjes Anneke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Het zijn twee hele mooie kaarten geworden Marja. Ik ben helemaal verliefd op de bovenste...wauw.
Lieve groetjes Miranda

Unknown zei

wat een cropdag al niet teweeg brengt he wat was het super leukk ik kan niet wachtte op m.n kit

Angela zei

Wat een complimenten, bloos ervan!☺️ Bij Marlous is het altijd een feest vind ik, alles zo goed verzorgd!
Je kaartjes zijn echt Top!

Janny zei

Wat een schitterende kaarten zijn het zeg, en de stempel vind ik ook een schatje, prachtige plaatjes liefs Janny

José zei

Je hebt goed je best gedaan Marja, ze zijn zóó leuk geworden echt super