Pagina's

maandag 20 oktober 2014

Take time to watch the leaves turn

Ik heb deze keer het medium Bistre uitgeprobeerd. Je hebt maar heel weinig van deze korreltjes nodig voor een mooi effect. 
Het is wel even wennen hoor, maar ook super leuk spul.
 Ik heb de volgende stansen gebruikt
Spelbinders- Nestabilities- Majestic Labels Twenty Five en Borderabilities A2 Bracket Borders One
Elizebeth Craft-Lorna Label PopUp
My Favorite Things- Fall Leaves 
Stempels van Joy Crafts - Autumn
De kleine blaadjes heb ik geponst met kleine bladponsjes die ik al heel lang heb.
Het mooie bruine effect van de bladeren heb ik gekregen door een vel fluweelkarton flink te bewerken met inkt en spray's. Net zolang tot ik tevreden was.
Het is een restant van het papier dat ik voor deze kaart hieronder al had gebruikt.
Veel herfstkleuren deze keer, maar ja het is dan ook herfstvakantie.
Groeten Marja

4 opmerkingen:

corryskaart zei

hoi marja
ziet er geweldig mooi uit in die herfsttinten en al die mooie mallen
groetjes corry

José zei

Wow, Marja, wat een super mooie kaarten. Ik heb ze uitvoerig bewonderd en zie steeds weer wat nieuws. Dus Bistre is ook leuk om te doen, weer een nieuwe techniek erbij geleerd. Mooie stanzen heb je gebruikt, Je tweede kaart is ook heel mooi al is ze wat ingetogener.

anita01 zei

Tis tie grandioos gaaf geworden Marja....Overheerlijk in de herfst sferen en ja Bister is toch te gek...leuk ook zoals jij het gebruikt heb hoor...hier staan de potten open en gaan niet meer dicht ha ha...zo leuk is het.

Nu trust en de mal is van Memorybox, het spinnenweb op mijn blog de naam ervan en als het goed is heeft Marlous hem hoor.

Liefs Aniet xxx

Jeanne J. zei

Your designs are amazing! I love your attention to detail and beautiful embellishing!