Pagina's

vrijdag 19 februari 2010

Sukkersött#73 meets ASFoS#91 and Stamp Someting

Hier staat zoiets als:"duizendmaal gefeliciteerd met de nieuw geborene". Ik heb het lint gekocht op de souk van Damascus. Ik heb het geboortekaartje gemaakt voor vrienden voor de geboorte van hun tweede dochter. Het lint op het strikje staat helaas op zijn kop, maar daar kwam ik pas achter toen mijn zoon het tegen me zei.
Ik had me nog zo voorgenomen geen bloemenstanzen meer te kopen, omdat ik meer dan genoeg bloemen heb, maar deze bloemenstanzen kon ik niet weerstaan. Het lint erdoor heen maakt ze wel heel apart.
Deze roze kaart geeft me een heerlijk voorjaarsgevoel.
Deze kaart doet mee aan de challenges van
Het hart is gemaakt met een Joy Stencil.
De digistempel is van Mo's digi pencil.
Als easelcard komt deze kaart toch weer het mooiste uit.
Natuurlijk heb ik een nieuwe embossing stencil van Cuttlebug gebruikt.
Dan nog een grote verrassing.
Mijn kaart in het wit heeft deze geweldige award gewonnen bij ScrapCards ChallengeBlog
Bedankt voor het langs komen. Groetjes MarjaS

20 opmerkingen:

Marianne Schut zei

Hai Marja, van harte gefeliciteerd met het winnen van de maandchallenge! Het geboorte kaartje vind ik helemaal super, enne...valt niet op hoor dat lintje! hihi Groetjes Marianne

Pia zei

wow what a great card, lovely details , cute image and lovely colours

*Ellen* zei

whow wat een super gaaf kaartje en die bloemen zijn idd niet te weerstaan, en gefeliciteerd met het winnen van de maandchallenge

Ilonka zei

hoi Marja wat een schitterend kaartje en wat een supermooie bloemetjes. Erg mooi met het lint erop.

groetjes Ilonka

Sylvia zei

Hoi Marja,

TJONGE JONGE JONGE ZEG!!!!!! WOUWWWWWWWW ik vind dat je een knaller van een kaart hebt gemaakt, wat mooi de bloemkes met het lintje, ja leuk he om te doen. En dan de heerlijke kleurtjes van de kaart en het afdrukje maken het helemaal af!!!! Super!

Liefs
Syllie

debby4000 zei

Wonderful sweet card, adorable sweet girl and amazing colours and details.
luv
Debby

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een schitterend kaartje Marja, echt super mooi! Ik vind je nieuwe bloemenpons erg mooi en het is een heel schattig stempeltje.
Gefeliciteerd met je Award, daar kan je trots op zijn.
Groetjes van Jacqueline

femke zei

heey marja,

dat is een hele mooie kaart geworden!!!

groetjes femke

Margreet zei

wat een prachtig kaartje Marja.......je kunt er naar blijven kijken!
Proficiat met je award!
Fijn weekend,
groetjes, Margreet

José zei

Hi Marja, wat een super creatie heb je er weer van gemaakt! Zoveel te zien weer en 'n leuke digistamp. Ja die bloemen zijn echt super he, je kunt er zoveel mee varieëren. Je kunt er deze week ook nog bij SSCB aan de challenge meedoen: New beginnings.
Geweldig dat je de award gewonnen hebt, 't was ook een prachtige kaart.
Liefs van José

CraftyC zei

So beautiful Marja, I love the flowers!
Clairex

Riet zei

Wat een schitterend kaartje Marja,lief die stempel,mooie kleuren.
En wat een prachtig papier.

Liefs Riet.

Bernadet zei

geweldige kaart Marja, lekker felle kleurtjes en het strikje.... als je het niet gezegd had, was het misschien niet eens opgevallen hihi;)
en proficiat met het winnen van de challenge

Gunilla/Nilla zei

This is a lovely card.
Cute image and wonderful colours.
Perfect detail with the flowers.

Hugs/Gunilla

anita01 zei

Ochhhhh alles is fijn bij je, tot je muziek aan toe. Het kaartje is als een verhaal, zoveel te bewonderen en....helemaal leuk je award, tja ook ik was blij met mijn 1ste plekkie met die wedstrijd en wens jou heel veel succes met deze bjoetie, word wel wat hoor...let jij maar eens op hi,hi,
Sorry heel verhaal.....lol.

Warme groetjes,

Anita.

Peet zei

oh, wat een schitterende kaart, Marja!!

My Creative Outlet by Janna zei

Love the spring colors! And the image is just darling! Thanks for playing at Stamp Something!

Janna :)

~Denise Lynn~ zei

Gorgeous card Marja! Love all the details and layers. Fab image too. Thanks for joining in with us at Stamp Something this week. :)

Adrina zei

Je maakt mooie dingen Marja, ik kwam hier terecht via de club scrapmutsen.
Ik ben meteen volger geworden en je bent ook welkom op mijn blog.

groetjes Adrina

Jeanet zei

Hij is gaaaaaaaf Marja en die stempel wat superrrrrrrrr mooi !