Pagina's

zondag 21 februari 2010

My Blogcandy

Mijn blogteller begint al aardig de richting van de 50.000 te gaan.
Tijd voor een blogcandy dus.
Verder even in het Engels.

My counter has nearly reached 50,oo0 visitors so I think its time for some Blogcandy, to thank you all for visiting and also for your friendships since I started Blogging I have met and made some wonderful friends on here.

The candy will be drawn on sunday 28th February.

To enter my blog candy.... just leave a comment and also link up my candy on your blog. If you would like follow please do :-) I will ship my candy worldwide. I will draw a winner on Sunday 28th February....so don't forget to check back to see if you have won.
Have a wonderful time. Hugs MarjaS

12 opmerkingen:

angelicaatje zei

Jeetje Mar, wat gaat dat snel he, heel veel succes ermee en op naar de 50000 !
heb weer prachtige kaartjes ook gezien trouwens.....
groetjes
angelica

Anoniem zei

hallo Marja:)
ik wil graag een gokje wagen op je candy:)
wat heb je al een hoop bezoekers gehad:)
je heb ook mooie creaties staan:)
ik heb je candy in mijn zijkant geplaatst:)
groetjes nonna
http://nonnashobbystime.blogspot.com/

Marianne Schut zei

Hai Marja, Wow wat een aantal zeg!
Een teken van waardering voor je blog, super toch! Leuk dat je dat wil vieren met een candy. Nou ik waag graag een gokje hoor! Groetjes Marianne

José zei

Jeetje, wat een groot aantal bezoekers heb je al voorbij zien komen, maar je hebt dan ook een super blog. Ik zal je candy in m'n sidebalk plaatsen en waag ook een gokje.
Liefs van José

Margreet zei

Wat gaaf dat je al zoveel bezoekers hebt gehad, Marja.....maar het is ook niet verwonderlijk, want het is altijd een genoegen om op jouw blog te vertoeven...ik ga je linken en een poging wagen om die leuke candy te winnen!
Groetjes, Margreet

Fabíola zei

Parabéns !!!!!!!!!!!!!!!
Sucesso!
Beijos

bissecat zei

Congrats to your hits!Greeting from Finland.

Bernadet zei

Wat geweldig Marja, al zoveel bezoekers. Is dan ook altijd een feestje om bij je te komen kijken;)
Ik heb je gelinkt:D

estampando alegria zei

Hi Marja

Congrats on your hits!!!

Loved your cards!!!
Hugs from Rio
Marcia

Splashes of Pink and Mint zei

Owww... dit is super! Ik wil wel een gokje wagen hoor! Ik zet een link op m'n site-bar! Gefeliciteerd met het behalen van zo onwijs veel bezoekers op je blog! Gaaf zeg!

Anoniem zei

I love your blog. I don't have a blog, but I love visiting others and seeing their wonderful creations! Can't wait to see what you come up with next.

Creative Ways!
Jen
bearsbelief@aol.com

Annelies zei

Gefeliciteerd met zoveel bezoekers! Ik volg je blog en er staat een link in m'n sidebar . Bedankt om ons de kans te geven zo'n leuke stempels te winnen! Groetjes uit België, Annelies