Pagina's

woensdag 3 februari 2010

Forever friends - PTW Love actually

Dit schattige stempeltje heb ik uit de koopjesbak gehaald. Ik kon hem echt niet laten liggen. Hij is voor allerlei gelegenheden te gebruiken. Dat vind ik wel handig, want wij doen hier niet zoveel aan valentijn en dat is op veel challenges toch een hot item. Met wat aanpassingen probeer ik er toch een verjaardagskaart van te maken, want daar hebben we er aardig wat van in februari.
De schets is van één van mijn clubs -Freubelen. Een schets met veel laagjes iets dat ik best lastig vind. Soms zie je dan nog maar weinig van het DP.

Op deze manier heb ik er een verjaardagskaart van gemaakt. Het bruine stippeltjes papier is zo leuk. De tekststempel heb ik bij Marlous gekocht.

Bij PaperTakeWeekly is Love Actually het thema.

Nou daar gaan deze beertjes wel voor.

De film Love Actually is onze favoriete familie film. We hebben hem al zo vaak gezien en het verveelde nooit. De beertjes heb ik in gekleurd met Derwent Coloursoft pastelpotloden.

Van Leonie heb ik een hele lieve award gekregen.

Deze Repassando Award is nieuw voor mij en dat is al nr 1 waar ik blij van word.

Andere dingen waar ik blij van word zijn: 2. Mijn gezin 3. Een zonnige dag 4. Lekker knutselen 5. Een bezoekje aan Marlous. 6. Kletsen met mijn vriendinnen en 7. een stevig knuffel.

Ik geef deze award door aan 7 bloggers: José, Elly, Anja, Jolanda, Dia, Miranda en Sandra.
Veel plezier er mee dames. Ik geniet altijd van jullie blogs.
Groetjes Marja

25 opmerkingen:

*Ellen* zei

ohh wat een schatje prachtige kaart en ook zo lekker romantisch

Ila zei

Oh My Gosh!!...this card is just Gorgeous!!...these bears are Super Cute..the coloring and details are Fabulous!!...Hugs, Ila

sylvia zei

geweldig kaartje!
als ik moest beslissen dan had je gewonnen!
groetjes syl

Margreet zei

Prachtig kaartje Marja
groetjes, Margreet

Anja's weblog zei

Hoi Marja,

Ten eerste..ik vind je kaart weer helemaal leuk! Een hartstikkeleuke stempel ook en weer zo mooi gekleurd.
En wat leuk dat ik een award van je krijg:)) Harstikke bedankt. Ik ga hem morgen even op mijn blog zetten.

Een fijne dag verder,

Groetjes
Anja

Splashes of Pink and Mint zei

Owww.... wat lief!!! Zowel je kaartje, als dat ik deze super leuke award van je krijg! Dank je wel!!! Ik ken 'em ook nog niet, dus extra leuk!
Je kaartje met beertje is weer een snoeppie, en echt niet alleen voor Valentijnsdag!
Nog een fijne dag!
Groetjes Elly

Sinikka zei

Wat een mooie kaart. Geweldig met alle laagjes. Heel mooi afgestemd op mekaar. De stemepel is heel koddig.
Groetjes Sinikka

Ilonka zei

HOi Marja wat een prachtig kaartje echt schitterend zo romantisch.

groetjes ilonka

Lia zei

lieve marja,

ik was al even niet meer geweest door allerlei omstandigheden, nu weer heerlijk rondgekeken en je kaartjes zijn weer helamlgeweldig
liefs Lia

Mina zei

beautiful card Marja, your FF's bear is coloured beautifully
Mina xxx

José zei

Wat een prachtige kaart weer Marja, je bent wel verslaafd aan de Easelcards, is het niet???
Ik vind ze ook leuk hoor.
Wat heb je weer een lekker muziekje op staan.En ook bedankt voor de leuke award, ik neem 'm mee en zal 'm plaatsen.
Liefs van José

femke zei

heey marja,

ik vind het een hele mooie kaart geworden!!!

groetjes femke

Jodie from Oz zei

wow, your card is beautiful, I love this sweet image and all your wonderful details. Hugs Jodie from Oz

Riet zei

Ohhh wat een prachtig kaartje Marja,lief die stempel.
Heel mooi papier en kleuren.

Liefs Riet.

Jolanda zei

Dank je wel Marja!

Jolanda zei

En leuk kaartje heb je gemaakt, dat vergeet ik helemaal te zeggen

Peet zei

Wat een schitterende kaart, marja!!!

Ingrid Danvers zei

Wat een ontzettend schattig kaartje.

Marianne Schut zei

Hai Marja, wat een schatje en zo super mooi ingekleurd! Groetjes Marianne

Pia zei

wow what a beautiful card, love it!!!

Unknown zei

Beautiful card, love the design and colors!
The bears are adorable too, and so beautifully colored in!!!

hugs,
Jorunn

debby4000 zei

Adorable sweet card, just love the bears and details.
luv
Debby

Sylvia zei

WOUWWWWWWWWWWWW ik vind het een oppie toppie kaartje zeg, heerlijk om te zien en ik denk ook om te ontvangen!!!!! Gaaf hoor.

Groetjes
Syllie

Krista zei

Wat een prachtige kaart Marja!!

anita01 zei

Hoeveel ik van deze beertjes hou?

Heel veel....en zeker als ze zo mooi zijn als bij jou....bjoeties marja.

Warme groetjes,

Anita