Pagina's

dinsdag 16 februari 2010

Amandla ! Mandela De Musical

Afgelopen vrijdag ben ik met 9 van mijn collega's van onze school SBO Van Heuven Goedhart naar de voorstelling van Amandla! Mandela in Luxor geweest. Ik heb reuze genoten van de voorstelling en de muziek. Daarom had ik in de sitebar een afbeelding van de groep khayelitsha united mambazo neergezet met een link naar een youtube filmpje van hun optreden bij Pauw en Witteman.Er zijn er natuurlijk nog meer te vinden. Ik heb na afloop de CD gekocht ook om er met onze leerlingen op school naar te luisteren. Eén van mijn collega's is na afloop met Kenneth Herdigein op de foto gegaan. Vanavond keek ik even bij de reacties op mijn blog en wat zie ik tot mijn verbazing een reactie:

kenneth zei...
Dag Marja,

Prachtige blog heb jij. Wat lief dat je ons (Amandla! Mandela) ook in het zonnetje zet tussen jouw prachtige werk. Heb je het ook gezien onze voorstelling? Hoe dan ook, ik zal het aan de Khayelitsa United Mombazo-mannen vertellen. Veel succes verder. Groetje.
Kenneth Herdigein (Nelson Mandela in Amandla! Mandela)
Nou Kenneth reuze bedankt voor je reactie. Ik voel me zeer vereerd.

Ik kan hem helaas geen reactie sturen omdat zijn blog voor mij niet toegankelijk is, dus langs deze weg heel erg bedankt en doe de groeten aan je mooie en o zo musicale mannen.

3 opmerkingen:

José zei

Wat léuk Marja, die persoonlijke reactie, ik kan me voorstellen dat je, je zeer vereerd voeld. Dat de man de tijd neemt om je blog te bekijken en een berichtje achter te laten.
Liefs van José

Unknown zei

Oooh lieve Marja, kleine moeite om te reageren op zulke warme mail als het jouwe. Ik wil mij zeker niet aanstellen tegenover jou, ik reageer niet op iedere mail, maar ik voel als het uit het hart komt. Ik dacht dat ik mijn mailadres had achter gelaten, dus niet. kennethherdigein0@gmail.com Veel plezier en geluk bij wat je ook onderneemt. Brasa, Kenneth H.

Karin zei

kijk eens op de scrapcards challengeblog... ook niet onbelangrijk....