Pagina's

woensdag 22 april 2009

Cubdag Project - The Pink Elephant

Ik ben nog 2 avonden bezig geweest met het afmaken en inkleuren van deze projectkaart van de CM clubdag. Ik had hem al eens eerder gemaakt, maar dan met bijenstempeltjes. Dat was best prettig want ik wist nu bij het uitmeten en snijden precies waar ik op moet letten. Bij StampARTic kunje nog meer voorbeelden zien.
Het inkleuren heb ik gedaan met mijn Copic Markers.
Mijn nestabilities kwamen nu weer heel goed van pas. Op de labels komen nog leuke moederdag teksten, zodat het een mooie moederdagkaart wordt.
Het paperblock Victorian Romance zou ik waarschijnlijk zelf nooit gekocht hebben, maar vond het fantastisch om mee te werken. Gelukkig heb ik nog aardig wat over en kan er dus nog een paar kaarten mee maken.

Mijn laatste werkdag en een conferentie over Begrijpend Lezen zitten erop. Ik kan het nu de boodschappen gaan doen en mijn knutselspullen klaar zetten om mee te nemen voor een weekje Vaison la Romaine in de Provence. De racefietsen gaan mee zodat mijn man en dochter lekker kunnen fietsen. De studieboeken voor het examen gaan mee voor wat stevig studie uurtjes. Kan ze lekker met haar vader Wiskunde oefenen.

Kijk nog even bij dit schattige gehaakte bloemenproject voor haarspeldjes.

Bedankt voor het langskomen.

Groetjes Marja

12 opmerkingen:

Riet zei

Ohhhh Marja,wat is dit schitterend meis.
wat heb je dat prachtig gemaakt die stempels geweldig mooi papier.
echt complimenten hoor.

Unknown zei

Hoi Marja

Wat is je projetje leuk gewoorden, heel lief met deze stempeltjes.
Ik wens je een fijne vakantie toe.

groetjes Suze

Marjoleine zei

Het ziet er geweldig uit, Marja!!!

Liefs,
Marjoleine

Alma zei

Prachtige kaartjes Marja, heel erg mooie kleuren heb je gebruikt!

Ilonka zei

hoi Marja dat ziet er prachtig uit. De stempeltje zijn geweldig leuk.
En ook zo vrolijk.
Hier word je blij van als je ze in de brievenbus krijgt.


groetjes Ilonka

Sandra zei

Wat een super creatie's heb je gemaakt!

CraftyC zei

These are gorgeous cards and so beautifully coloured. Love the stamps!
Clairexx

Janny zei

oooooh Marja wat een supergave creatie heb je ervan gemaakt! en heb ook nog even naar de bijtjes gekeken...die is ook geweldiggg!
hij staat ook boven aan mijn lijstje om te maken!

Jacqueline (Sjakkie) zei

Super gaaf kaarte, Marja. En een hele fijne vakantie. Groetjes van Jacqueline

daantje zei

wat een geweldig mooie kaart zeg echt veel werk aan besteed mooi.
groetjes Daantje

*Ellen* zei

super wat een plaatje fijne vakantie

Nikki Fairbairn zei

Wow, beautiful design Marja and gorgeous colouring of these cute images, Have a wonderful weekend, Big Hugs, Nikki x