Pagina's

vrijdag 20 maart 2009

Is ze niet geweldig schattig.

Mijn tweede stempel van Paper Pretties is deze week in de bus gevallen. Ik verheug me nu al op die van volgende maand.
Ze is geweldig -Sophia Ballerina. Ik vind haar doorschijnende tutu een hele uitdaging om in te kleuren en toch het doorschijnende effect te houden.
Het gras met de vlinders zijn uit de nieuwe Magnolia Spring-Club set.
Die zijn ook weer zo leuk. Ik ben er echt heel blij mee.
Ik heb de schets van Friday Sketchers 44 gebruikt voor deze kaart.
Het papier van Chatterbox is nog steeds van de doekit van maart.
Bij deze kaart dacht ik gelijk "Think Spring" en zo voelde het ook vandaag. Bij Stamp Something is dat de challenge voor deze week.
Mijn Leanne Ellis stempels zijn al sinds januari onderweg maar kunnen mijn bievenbus niet vinden. Ik heb al veel gemaild en heb vandaag maar eens opgebeld, want het gaat nu wel erg lang duren. De Royal Mail doet een onderzoek maar volgens mij is dat Snail Mail.
Bedankt voor je bezoekje.
Veel liefs Marja

26 opmerkingen:

Ellibelle zei

This is adorable! Love your coloring and the papers you used!

Anoniem zei

inderdaad geweldig schattig!
enorm leuk ingekleurt en pracht kaartje geworden :)
fijn weekend,

Marlene x

Cardmaking Galore zei

This is just stunning - well done

Lorraine A zei

what a gorgeous card ! I love this, the image is lovely and I love how you made the sparkly skirt, everything about this card is fab :-)
lorraine

Tab zei

Oh what a beautiful card! I just adore the image and you have coloured it to perfection!
Hugs Tab xxx

Dawn♥ zei

absolutely GORGEOUS! What beautiful colors and I ♥ that stamped image! Have a lovely weekend! ♥Dawn♥

Erin... zei

So pretty!! I love the sparkles on her skirt, makes her look like it's floating! Lovely! Thanks for joining us at Stamp Something! Happy Spring!

angelique zei

Marja, ik vind je kaart erg mooi geworden, en je hebt de balerina heel mooi ingekleurt, ook de tutu.

Groetjes Angelique.

Unknown zei

Very cute! Lovin' the sparkles!

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een super leuk kaartje!
Prettig weekend, Jacqueline

Riet zei

wowww Marja,wat een schitterend kaartje.
prachtige stempel heel mooi ingekleurd.

liefs Riet.

angeljakki zei

The colours are lovely and that image is so cute x

tineke zei

Geweldigggggg wat mooi marja en dat rokje ook zo prachtig, kan me voorstellen dat je blij bent met je stempel
fijn weekend.
liefs tineke x

Anoniem zei

Love this Marja, it is so beautiful!

Sinikka zei

Wat een geweldige stempel. De doorschijnende rok heb je perfect voor mekaar gekregen. Helemaal toppie.
Groetjes Sinikka

mueppi zei

What a cute card!!!
Hugs Gisela

Marjolijne zei

Inderdaad superrr schattig, en wat heb je dat rokje perfect gedaan!! Erg mooi, ik krijg er gelijk de elentekriebels van ;)

debby4000 zei

Gorgeous card, wonderful ballerina love her shimmery skirt and fabulous colours too.

Peet zei

Geweldig schattig, Marja! Wat ontzettend mooi ingekleurd, Schitterend kaartje
Fijn weekend !
Liefs peet

Michele Roos zei

Fabulous card. Love the image and the pretty papers. Michele x

marijke zei

prachtig zeg

CraftyC zei

A lovely card Marja, beautifully coloured!
Clairex

cats whiskers zei

Oh what an adorable card love that cute image and all the soarkle
Hugs Jacqui x

Anoniem zei

Beautiful card, what a pretty image. Your colouring is gorgeous...love the glitter on the skirt.
Thanks for joining us at FS.
Carole

Jeanet zei

Ik zie weer heel veel prachtige kaartjes Marja , maar deze schitterend gekleurd !!! Lijkt me best moeilijk het toch doorschijnend te houden maar bij jou geweldig gelukt !

Ila zei

Sooo Gorgeous!!..love the colors, image and the glittery skirt!!...Hugs, Ila