Pagina's

maandag 12 januari 2009

StampARTic Sketch Challenge#1 en Winter 2009

Terwijl ik met koorts en griep in bed lag had mijn man alvast de schaatsen opgezocht en geslepen. Zondag zijn ze als onderbreking voor het leren van tentamens even heerlijk gaan schaatsen.
Het was voor Jesper en Anoek zo'n 12 jaar geleden dat ze bij ons op de Vaart konden schaatsen.
Gelukkig hebben ze in de Uithof aardig wat schaatslessen gehad.




Dit boordje vonden wel erg gaaf.








Vorige week heb ik in de avonduren dit project zitten maken. Ik heb drie stempels van de Happy Bee serie. Die kon ik hier mooi gebruiken.
Deze kaart had ik gezien op de site van StampARTic. Ik was er gelijk helemaal weg van. De wedstrijd is allang afgelopen, maar dat geeft niet. Er loopt nu een uitdaging om een schudkaart te maken. Dat heb ik al heel lang niet gedaan, dus wie weet.
Dit is de binnenkant geworden. Het papier is van Basic Grey-Sultry. het kwam bij dit project heel goed van pas.
Ik ben vandaag weer even uit bed en zit nu hoestend en proestend mijn blog bij te werken. Gelukkig doen mijn gewrichten niet zo'n pijn meer.
Ik straks nog even op wat blogs kijken en duik dan weer lekker mijn bedje in.
Veel liefs Marja

14 opmerkingen:

Nikki Fairbairn zei

Great card Marja and love the design, just love those cute bugs peeking through. Looks like you sure had fun ice skating, Hugs, Nikki x

sandra_w zei

Leuke foto's, Marja! Je kaartje is echt schitterend geworden, wat een werk! Ik hoop dat je alweer wat opgeknapt bent...;)

Liefs,San

Anoniem zei

Hai Marja..
Hoop echt dat je je snel weer heel wat beter voelt meis!
Prachtig kaartje is het geworden!

Je vraagje op mijn blog.. die gouden stipjes zijn gemaakt met Rangers Liquid Pearls (zelfde merk als distress inks)komen in eenzelfde flesje als stickles en de kleur is Lemon Yellow.

Hopelijk ook te verkrijgen in Nederland :)

Lg, Marlene xx

Enfys zei

Super cards Marja, I love your style, it's very distinctive, you have a great way of putting colours together.

Anoniem zei

very beautiful work!

Maria zei

Very pretty pictures!! Your card is so pretty too! Wow, the patpers are fabulous and I love the pocket and tag!! Beautiful job!

Maria

Riet zei

wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt Marja.
beterschap meis,hoop dat je gauw op mag knappen.


liefs Riet.

angelique zei

Erg leuke kaart, is eens iets heel anders, echt super.

tineke zei

Wat gaaf hé zulke foto's op het ijs. je kaartje is superssss hoor en ik wens je nog veel beterschap hoop dat je weer snel opknapt.
liefs tineke

Lia zei

schitterende foto's schitterende kaart en veel beterschap weer

Deb zei

incredible card, I love how it opens up!

nora zei

Wat een leuke foto's Marja!! hoop dat je snel weer opknapt.Heb zelf net de griep achter de rug,weet dus wat het is.Je kaart ziet er ook super uit.Groetjes Nora

sylvia zei

wat een geweldig kaartje!
groetjes sylvia

Anoniem zei

This is adorable! Love the colors and images. It's such a fun fold as well.